پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
انتخاب شرکت دانش‌بنیان نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا در مرحله نیمه‌نهایی اولین رویداد فناورانه راه هوشمند

انتخاب شرکت دانش‌بنیان نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا در مرحله نیمه‌نهایی اولین رویداد فناورانه راه هوشمند

- 1402/09/22

شرکت دانش‌بنیان نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا از شرکت‌های دوره رشد پردیس فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان، با طرح "سامانه هوشمند مدیریت رخداد، پشتیبانی و تحلیل داده‌های ترافیکی" که بنیان آن بر پایه نرم افزار هلپ دسک و تیکتینگ هلپیکال به عنوان محصول فناور و دانش‌بنیان این شرکت بنا نهاده شده است، به عنوان یکی از طرح‌های برگزیده در مرحله نیمه نهایی اولین رویداد فناورانه راه هوشمند انتخاب شد و به مرحله پایانی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت دانش‌بنیان نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا از شرکت‌های دوره رشد پردیس فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان، با طرح "سامانه هوشمند مدیریت رخداد، پشتیبانی و تحلیل داده‌های ترافیکی" که بنیان آن بر پایه نرم افزار هلپ دسک و تیکتینگ هلپیکال به عنوان محصول فناور و دانش‌بنیان این شرکت بنا نهاده شده است، به عنوان یکی از طرح‌های برگزیده در مرحله نیمه نهایی اولین رویداد فناورانه راه هوشمند انتخاب شد و به مرحله پایانی راه یافت.

در این رویداد که به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با هدف هم‌اندیشی و جذب ایده‌های فناورانه و سیستم‌های هوشمند جاده‌ای در کشور برگزار گردیده است، نزدیک به 100 طرح در مرحله اول ارائه گردید که از بین آنها 30 طرح به اولین روز ارائه طرح‌ها راه یافتند. در این روز، بنیانگذاران هر یک از این طرح ها به معرفی و تشریح طرح فناورانه خود پرداختند که پس از اتمام آن و انجام بررسی‌ها و داوری‌های مربوط به این مرحله، هلپیکال به عنوان یکی از 18 طرح برتر حوزه راه و جاده هوشمند به مرحله نهایی رویداد فناورانه راه هوشمند سال 1402 راه یافته است.


بر این اساس، محمد باقر صابری، بنیانگذار و مدیر عامل هلپیکال قرار است در سخنرانی و ارائه خود در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته (27 الی 29 آذرماه) طرح نوین خود را باری دیگر و این بار در مقابل حاضرین در این نمایشگاه معرفی نماید. با توجه به اطلاعیه ستاد برگزاری این رویداد، 5 طرح برتر این رویداد فناورانه مورد تقدیر سازمان های همکار در این برنامه مانند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مرکز راهور ناجا، و مراکز کنترل ترافیک شهرداری های کشور قرار گرفته و علاوه بر دریافت جوایز خود، در برنامه های اجرایی این نهادها ایفای نقش خواهند نمود.


هلپیکال اولین نرم افزار تیکتینگ ابری کشور است که توسط شرکت نام آوران فناوری اطلاعات تهیه شده است.

شرکت دانش‌بنیان نام آوران فناوری اطلاعات پرنیا در سال 1396 به کشور عرضه گردید و تا کنون در بیش از 300 سازمان، کسب و کار خصوصی، مرکز آموزش عالی و استارتاپ مورد استفاده قرار گرفته است. این مجموعه در سال 1398 به عضویت پردیس فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان در آمد و هم اکنون ماه‌های پایانی حضور خود در دوره رشد این پردیس را می‌گذراند.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.